Saturday, September 1

Essence - Forget It 3 in 1 Concealer

Forget It 3 in 1 Concealer je korektor, jak už napovídá název, 3 v 1. Určitě všichni znáte takovou kombinaci. Zelený je na pupínky a zarudlé místa - zneutralizuje barvu. Růžový je na kruhy pod očima a béžový je klasický korektor na cokoliv.
Já jsem si ho pořídila hlavně kvůli tomu růžovému - na kruhy pod očima. Dost tím trpím, tmavé pod očima mám i když jsem úplně vyspaná. Když nejsem, je to ještě horší. A musím říct, že jsem s tímto korektorem opravdu spokojená. Napřed jsem měla strach z té tmavé barvy toho obyč. korektoru, ale vůbec to nevadí, barva se hezky přizpůsobí pleti. Ten zelený moc nepoužívám, ale když už, tak ho pak ještě "přeťupu" tím klasickým hnědým a - sbohem pupínku.
Pod oči pak ještě používám pudr, aby se pleť neleskla.
Chtěla jsem pro vás vyfotit fotku před a po, ale neměla jsem po ruce foťák a z mobilu tam nešlo vůbec nic vidět, tak někdy jindy.
Mějte se krásně, užije si poslední zbytky léta, Mia.

No comments:

Post a Comment