Sunday, February 24

30 Day Shred no. 2

Už je to nějaký ten pátek co jsem nic nenapsala. Upřímně, myslela jsem si, že už nenapíšu  nic. Jenže! Začala jsem znovu se cvičením 30 Day Shred s Jill. Minule jsem to vydržela 4 dny :D a teď to vydržím minimálně do plesu, což jsou 2 týdny. Ani nevím, proč jsem předtím přestala, asi jsem jednou vynechala a pak se k tomu nedokopala. Ale Teď nevynechám ani jednou. I když pondělky bych klidně vynechávat mohla, protože na aerobicu ve škole (místo tělocviku) si dáváme pořádně do těla dost podobným způsobem jako tady to cvičení. Nicméně si spíš budu v pondělí dávat dvojitou dávku. Určitě jsem pak hodím fotku před-po, jestli teda bude nějaký rozdíl :D Ale měl by být. Tak uvidíme. Držte mi palce! :)

It's been a long time since my last post. Honestly I thought, it's over with my blog. Anyway, I started with 30 Day Shred exercising again. Last time I was doing this exercise just for 4 days :D but now I'm holing on! At least to our school ball, which is in 14 days. I don't even know why did I stop before. I'll but here before-after photo, if there will be any results. But it should be! So we will see. Keep fingers crossed! :)

376321_10151078527882421_1557310666_n_large

No comments:

Post a Comment